Söndag natt

Hejhej!
Mina kinder kokar! Jag var ute innan och då var det jätte kallt och sen när jag kom in så blev mina kinder jätte varma. Dom bränns typ :P Jag uppdaterar ialla fall dåligt nu förtiden. Jag har bara inte orkat vara inne på datorn på grund av att våran dator är seg, och då menar jag seg!

På tisdag åker jag, Zäta, mamma och pappa till småland. Vi ska hälsa på släkt och så ska vi på min kusins bröllop! Ska bli jätte kul att åka bort och hälsa på massa släkt! :) Sen när man kommer tillbaka är det inte många dagar kvar innan skolan börjar :/


Zäta när han var lite mindre :) <3


PS. Jag älskar min nya mobil! :D
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: ssanna

kika gärna in på min blogg! (:

2008-08-11 @ 13:51:15
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0