Idol-Kevin

Idag så for jag, emelie, hanna och elina till flygplatsen och välkomnade kevin hem! +några hundra personer till :P


Kevin kommer ut ur planet :)


*Stolt* haha.


Kevin!


Här sjunger han :)

Först gick vi alla ut och skrek; Kevin! Kevin! när han kom ut ur planet. Sen gick vi in till ankomst hallen (där det var trångt), där sjöng han och skrev autografer :) Tv4 var där och filmade, hoppas man inte kom me, haha. Kevin ska vinna idol! Han är så jävla bra!!!

Ikväll ska jag och amanda se film hos moi. Barnhemmet tror jag :) När vi har hyrt filmen, ska vi gå förbi kevins hus. Amanda tar med sig kikarn ;) Hahah. Bye!
Kommentarer
Postat av: amanda

mm kikarn är min bästavänn men inte bättre än " jamen de är ju mysställningen" ;)

2008-12-07 @ 10:06:52
Postat av: amanda

mm kikarn är min bästavänn men inte bättre än " jamen de är ju mysställningen" ;)

2008-12-07 @ 10:07:14
Postat av: agnes

Hahahah xD "ska du ha dig en juleskum?" :)

2008-12-07 @ 18:21:56
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0