Bilder från piteå

Nu kommer bilder från piteå! :P

Fredag:



Amanda Jensen!



Mange Schmidt!



Adam Tensta!



Takida!


Amanda, Hanna och Emelie högst uppe i Ali Baba :P

Lördag:

På lördagen så for jag, mamma, pappa och Zäta till Lövånger för att Zäta skulle på hundutställning! Så här kommer lite bilder därifrån:


Zätas mamma Ruth snodde Zätas gosedjur :)


Zäta och hans brorsa var helgalna, dom busade för fullt :)


Haha, busungar :P


Efter många timmars busande så gick dom och vilade sig i skuggan :)


Zäta och hans uppfödare :)


Zäta uppe på bordet :)

Det var fem valpar med och tävla, tre hanar och två tikar. Hanarna tävlade för sig och tikarna för sig. Zäta komme bara trea för han hade bara en pungkula enligt domaren men en annan kände att han hade två stycken. Men han var jätte duktig och fin ialla fall sa domaren :D och det tyckte jag me! :)

På kvällen så fixade jag och Elina oss nå varma mackor, supergott! :)



Vi hedde på Fransk Hot Dog Dressing, det smakade jätte gott! :)



Jag kommer nog lägga in bilder från tågresan lite senare, nu när det funkar :) Det var ju ett tag sen men, bättre sent än aldrig! :)

Hejdå! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0