En lugn fredag.

Hejhej.
Idag så blir det nog en lugn fredag. Inga planer alls för idag. Så det blir att sitta och dega framför tv:n och datorn :)
Och bara chilla.. Dessutom så är jag trött, känns inte som om jag fått sova så mycket dom senaste dagarna. Har typ somnat 2,3 och vaknat kring 9. Så det passar bra med en lugn fredag :)
Igår när vi var i ske-å så for vi ju inte till boviken p.g.a vädret. Men vi hittade på en massa annat kul :) Vi hälsade på Zätas uppfödare, dom blev jätte glada! Zäta med :D Han fick ju träffa sin mamma och dom andra hundarna där som alla är Cavalier King Charles Spaniels. Svansen hans viftade så glatt hela tiden :) Vi for även på Solbacken, där jag shoppade lite godis ^^
Jag fick också en massa gamla kläder av brorsans tjej och ett par fotbollsskor. Jag behöll inte allt men några klädesplagg blev det som jag sparade :) Jag kom på nu att jag ska hämta mina H&M-kläder som jag beställde för ett tag sen lite senare. Så jag cyklar väl och hämtar det då så jag får i mig lite frisk luft :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0