Fortsättning

Nu har jag tänkt att fortsätta med "piteå-historian" ;)

Fredag; Vi steg upp på morgonen nån gång vid 08.00 tror jag att den var. Vi käka frukost å sånt, sen fixade vi till oss. Iaf elina, jag hann inte, för vi trodde inte att vi skulle åka in så tidigt så jag hann inte fixa mig så det gjorde jag när vi kom fram till skolan vi skulle bo på under piteå summergames, jag, elina och vårat lag. Vi packade upp våra saker, sen stack vi och käka lunch. Sen for vi tillbaka till skolan, sen till matchen. Vi spelade verkligen jätte bra, men vi vann inte, det blev 2-1. Efter matchen stack vi till skolan och deppa lite, sedan middag :) Efter middagen var vi mätta och glada till andra matchen som också blev en förlust, 2-1 :( Sen på kvällen så blev det shopping, för alla affärer var öppna till 00.00 :) Men vi skulle vara tillbaka kl 23.00. Men jag hann mina "ärenden" ;P. Vi käkade lite kvällsmat efter shoppingen, sen masch i säng. Men jag, elina och vera kunde inte sova så vi bolla lite med nå ballonger, nåra i laget blev lite sura :S

Lördag; Vi hade match kl. 15.00 den dan så vi behövde inte vakna så tidigt men så blev det ändå. Eller ja ganska typ, 09.30. Vi käka frukost, sen lunch sen for vi nog och såg nå matcher. Sen matchen, om vi vann den skulle vi vara vidare men vinst blev det inte :( 1-0. Vi var alla lite deppiga å så, men det var ju disco på kvällen så sakta började alla raska upp sig lite :) Mycket hårspray och smink blir det när det är disco på G, lite andningsproblem blev det nog för alla :S. Det blev iaf en trevlig kväll. Mycket dans, lite syre där inne kan jag säga ;)

Söndag; En liten "tröstmatch" fick vi den dagen, den vann vi! Ja, med 1-0! Vi har verkligen spelat jätte bra hela helgen, det tyckte nog hela laget, så vi var nöjda även fast det blev tre förluster.




Elina när hon rockar GH ;)


På väg in till piteå.


Elinas mjukglass.


Min mjukglass.


Mitt "matband".


Sakerna som jag shoppa.

Tubtopp, Gina Tricot.
Halsband, Glitter.
Armband, Glitter.
Läppglans, H&M.
Ögonskuggor, H&M.
Hårspray, H&M.

Bye bye.
Kommentarer
Postat av: amandaöhman

elina är kiingen på gH , nästan min idol! =)

2008-07-02 @ 02:01:28
Postat av: eelina.

hahaha,du är miiin idol =).

2008-07-03 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0