Härlig sommardag!

Aa, en riktigt härlig sommardag är det. 24 grader, lite molnigt, varmt, som igår alltså :)

Jag skulle ju stiga upp tidigt idag, eller inte tidigt kanske. Men tidigare än vad jag brukar. Det var så att en från pappas jobb ville se Zäta, så då for jag, mamma och Zäta till posten (pappas jobb).  Vi for vid halv tio så jag steg upp vid kvart i nio. Käka frukost, shoffsla på mig mascara, borsta tänderna.. Sen stack vi iväg. Hon tyckte han va så snygg och söt Zäta :)
Sen då for mamma på jobbet och jag och Zäta gick hem. Det tog sin lilla tid att gå hem, han ska lukta på allt, titta sig omkring å sånt. Men jag hade inget problem med att vara ute för det är ju så härligt väder! :D

Det är julikalaset idag. Affärerna har massa rea och ställer ut sina kläder och saker ute på gatan, så man få kika runt å så. Jag och syrran har tänkt att fara ut när hon har slutat jobba nu vid tolv :)

Gud vad jag babblar på. Jag sätter in lite bilder istället ;)






Visst är det en härlig sommardag? :)

En solig kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0