Jag gjorde en dum grej :S

Det är så att jag gjorde en dum grej. Jag badade nere vid sjön. Det var lite dumt av mig, men det var bara ett dopp. Men det kanske ändå inte gör saken bättre. Men efter badet så hoppade jag in i en varm dusch, sen drack jag varm oboy. Det värmde upp mig lite. För det var ju faktiskt INTE varmt i vattnet. Men himmlen klarnade upp väldigt mycket på kvällen å då blev jag så sugen på att bada. Men som sagt det kanske var lite dumt :S.

Jag såg den där filmen Mamma vid 16. Den var baserad på en verklig händelse och den var inte alls som jag trodde den skulle va. Man fick inte se själva graviditeten som jag trodde utan den handlade om vad som hände efter hon hade fött sitt barn. Jag trodde även att mamman var jättedum och så, men det var hon inte utan hon brydde sig verkligen om sin dotter och dotterns son. Hon ville verkligen deras bästa bara. Den var ialla fall bra ;)

Här kommer några bilder från ikväll nere vid sjön;






Hej då :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0