Julikalaset mm.

Jag och syrran for på julikalaset, vi gick runt där i ca en timma. Mycket rea, kan jag säga. Syrran shoppa inget, men jag hittade ett armband som jag blev helt såld på. Jag köpte det på änglafröjd, 69 kr.



Efter en het och varm dag så var jag bara tvungen att gå ner till sjön och svalka mig. Det blev ett kvällsdopp idag me :P
Så skönt att svalka sig, men det var däremot lite kallare idag, för det har blåst ganska mycket. Men efter nån minut i vattnet var det inte alls kallt :) Det blir nog samma väder imorrn, hoppas det ialla fall :D I sånna fall blir det ännu ett kvällsdopp ;)

Jag lägger in en liten bild på Zäta från idag:

<3

God natt, folk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0