Kladdkaka :)

Baksugna var vi idag också så vi bakade kladdkaka. Gott som f*n (A). Undrar vad vi bakar imorrn, tjejer? haha. Vi har haft det jätteskoj och mysigt ikväll. Satt ute på elinas veranda och pratade och skrattade så gott :) Och jag med min humor som typ bara jag skrattar åt xD men så blev det efter tre stora bitar kladdkaka :P hehe.
Imorrn sticker jag, Zäta, mamma och pappa till skellefteå. Ska träffa brorsan och hans tjej där. Och om vädret tillåter far vi till boviken och badar i havet eller ialla fall jag för jag är ingen badkruka! :D För något år sedan trodde jag att om man var en badkruka gillade man att bada. Så jag sa att jag var en badkruka då, fast det var tvärtom :) 

Här kommer bilder från kvällen;





Elina ville inte vara med på bild :( Men jag och amanda vi posade vi :P

God natt !

Kommentarer
Postat av: amandaöhman

hahah vi är snart feta :O, men alltså älskar alla kvällar med bara vi =)

puss

2008-07-10 @ 14:25:19
Postat av: agnes

jajemen, snart så är vi det :P aa, jag me. Vi är bäst! :) <3

2008-07-11 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0