Kokhett!

Det är kokhett här uppe på övervåningen, halvsvettas lite.. nä, det gör jag inte men väldigt varmt är det. Varmt har det varit hela dagen. Riktigt skönt. Lite bränna har man fått under dagen :D Tänker förtsätta på brännan imorrn om det är bra väder, det tror jag nog ^^.
Jag, mamma och Zäta gick ner till sjön en sväng nu på kvällen. När jag kom ner dit och kände på vattnet blev jag så sugen på att bada så jag sprang upp till huset hämtade handduk ner igen till sjön och tog mig ett dopp. Eller inte ett dopp, för jag badade rätt länge. Riktigt härligt att svalka sig efter en kokhet dag. Jag försökte få Zäta att bada med mig men han ville inte :(. Han hade badat innan så.. ;)


Simma, simma.

Drunknar?

"Ska jag bada eller inte?"

Ståtliga lilla Zäta <3

Imorrn ska jag upp tidigt, varför får ni veta imorrn ;)
Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0