Tågbilderna

Bajs! Jag hade tänkt lägga in bilderna nu, men det går fortfarande inte :/ :(

Jag får väl hitta på nått att skriva istället.
Jag sökte nyss på Erik Hassle på youtube för jag skulle lyssna på hurtful som äger. Jajja, när jag hade lyssnat klart så kommer det ju fram massa andra videos. Det kom fram en där det var en tjej som sminkade sig som kändisar och bara vanligt också. Hon var jätte duktig! :P Så har jag har typ suttit i typ 40 minuter och bara tittat när hon sminkat sig och resultaten blir jätte bra! :D

Jag ska snart kl. 19.00 titta på hundkoll. Det ska vara med en cavalier king charles spaniel, och eftersom Zäta är den rasen så skulle det ju va intressant att titta på så det tänker jag göra :)

Nu ska jag testa logga in på msn. Det funkar då inte heller :/ Bajs för det också!
Med det som avslut skriver jag nu, hej då :) 
Kommentarer
Postat av: elina

dt du säker hade kollat på var samma som jah också har sett på :P , då dt är en tjej som sminkar sig som kändisar ;P , hon var ju faan kiing ! .

2008-07-20 @ 20:31:58
Postat av: amanda

erik hassle, vem började lyssna! ;) hehe

2008-07-20 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0