Two times

Nu är det så att jag och elina har sett one missed call two times! Vi hyrde den även idag också för att bea och amanda inte har sett den än och den är ju så bra :P Ni borde se den, eller nä ni måste se den! ;) Om ni inte är lättskrämda så att säga :) Nämen nu tänker jag dra en vers om vad som händer imorrn :) Stiger upp vid tio, halv elva, käkar frukost, gör mig iordning, bortar tänderna o.s.v. Sen bär det av till lill-samhället, shoppa hårfärg, nått gott att ha till senare. Sen hem, färga håret, stor-fixa mig, sen till elina, sen tågstationen. Varför? Joo, det är så att vi ska åka tåg till renvallen eller en bit utanför, jag vet int, och sen tillbaka. Man betalar en liten summa (men vi åker gratis, för elinas morfar jobbar där) och så får man åka med. Man får beställa mat och självklart käka maten som man beställt ;P man behöver inte äta man kan bara sitta och och titta ut genom ett fönster eller sitta och snacka (det är det vi kommer göra :P). Man får typ göra vad man känner för ;P
Nu ska jag ialla fall gå och få mig nån sömn, hörs imorrn, goood night! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0