Basketavslutning m.m

Det har regnat idag också och typ 5-6 grader :( så tråkigt. Jag vill sola, bada och kunna vara ute utan att bli blöt :/

Jag var med amanda och elina ett tag idag, vi for på dollar och köpte godis ^^ mums mums.
Vi är tre små gottegrisar vi ;)

Vi hade basketavslutning idag på Camp Gielas, vi spelade match mot dom äldre och så fikade vi. Jag knockade in i Malins axel så jag har fått en liten fläskläpp, haha :P

Sverige spelade ju ikväll, och dom vann, jaa! Jag tkr inte det är så kul och sitta och titta på tv när det är fotboll då ser jag det hellre live. Därför gick jag bara och tittade lite då och då på tv:n när dom spelade, jag såg när Zlatan gjorde mål men inte när Hansson gjorde mål, det var synd  :/ jajja, grattis Sverige!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0