Bonsoir!

Jag funderar hela tiden om jag ska gå franska i åttan, det är jätte jobbigt, sånt ska man ju inte tänka på under sommarlovet. Jag vill jätte gärna lära mig mer men dom flesta säger att det är svårast i åttan, och då om jag har franska och en massa ändra ämnen. Kommer jag hinna allt? :S
Jag ska nog testa i åttan å så får jag se :)

Vi hade krattning idag för fotbollen, jag kände mig inte så go för det men man var tvungen att komma dit så.. :/
Efter det så var jag med amanda och elina, kul som vanligt ;)
Vi stack på teckans och köpte godis, ja, som sagt; tre små gottegrisar ;)
haha.

Det blir oftast att jag skriver på kvällen, för då lägger jag ihop allt som hänt under dagen i ett inlägg, men ibland så skriver jag under dagen också ;)

God natt!
Kommentarer
Postat av: amanda

haha , ofta gottegris :P

2008-06-11 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0