En trevlig dag!

Alla jobbade idag så det var jag som tog hand om Zäta hela förmiddagen, det gjorde mig absolut inget, han sovde typ mest hela tiden, min lilla plutt <3 ^^

När man hittar en ögonfrans ska man ju önska sig nåt, det gjorde jag i söndags, jag önskade att det skulle vara 25 grader varmt och sol igår. Men som jag trodde så blev det inte så, it's still kind of raining :/ men jag tänker fortsätta hoppas! :)

Jag och amanda for och såg lite fotboll på IP, det var div. 6 herrarna som spelade. Vi såg första halvlek och lite av andra, sen for vi på ica, amanda köpte fika till bortamatchen imorrn och jag köpte BEN&JERRY'S Bohemian Raspberry, gud så gott ! :D


Amandas hair.      BEN&JERRY'S   
                           Bohemian 
                           Raspberry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0