Match

Fotbollsmatch hade vi idag, och inget vidare gick det, vi förlorade med 0-5. Det var bra väder idag när vi spelade, och jag som trodde det skulle gå bättre då, pff. Det gjorde det inte.
Imorrn ska jag spela med damerna i boden, det skulle vara nån invigning där, så det skulle visst vara nåt historiskt också, ajja, jag vet int :P

Som sagt så for jag och amanda ut på samhället, vi fikade på greya och så for vi på underverket, vi blev kvar där ett tag eftersom amanda var tvungen att fundera. Det blev iaf JLos live bodylotion, bra val amanda! ;)



Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn till matchen, go' natt! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

miiin! <3 =)

2008-06-14 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0