Midsommar.

Jag har inte tid att skriva så mkt för vi får gäster kl. 17.30, och jag har varken duschat elr fixat mig :S
Idag så besteg vi Jan Svensa mössa, det är ett litet berg som ligger en bit utanför Renvallen. Det är nåt som vi gör varje sommar, det har blivit en liten tradition eftersom vi har har typ gjort det i 10 år.
Snart så kmr gästerna, vi ska käka grillat och en massa annat gott ^^
Jag kanske ska vara med amanda ikv, men vi har inte bestämt det än, vi skulle höras lite senare.
Elina kmr imorrn! Hon har varit runt lite i Sverige nu en vecka. Så det blir nog att vara med hon imorrn och höra om allt hon har varit med om under vecka ;P

Nä, nu måste jag ner och duscha, glad midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0