Jag kommer sakna dig!

Hej!
Jag har inte kunnat blogga något idag för jag har inga pengar på mobilen (för det behöver man ju om man ska kunna mobilblogga) och jag har inte haft tillgång till en dator för jag har varit i Skellefteå idag från tidigt på morgonen till för en stund sen ;) Anledningen till att jag har varit i Skellefteå är att min syrra hon åker bort imorrn i 3 månader! Och då skulle hela the family träffas en sista gång innan hon far :) Plus att det blev lite shopping också ;P


Cardigan, H&M och shampo och balsam, Björn Axén.


Igår så var ju jag, minna och amanda på laponia och bada och basta. Hahah, amanda gjorde nå späckhuggar ljud hela
tiden xD och så beatboxa vi och så vart vi lite barnsliga och lekte hajen :P Det sägs att det är en gubbe som heter Åke som spökar på laponia, amandas mobil vart helt crazy när vi var där men sen när vi for därifrån så vart den som vanligt igen. Spokii! Fast det kan också ha berot på att den blev lite blöt när vi badade att det blev så :P Sen efter mötte vi upp hanna och elina för att hyra film sen for vi hem till hanna. Vi alla småfrös under hela filmen så jag gick och titta hur många grader det var. Och vet ni hur många grader det var?! 17 grader! Inte konstigt att vi frös..

Imorrn sticker min kära syster-yster till Cuba med två kompisar. Så jag har tagit ledigt halva dan från skolan för att vinka av hon från flygplatsen. Nä, nu ska jag spendera lite tid med syrran och käka kvällsmat. Hejdå! :)
Kommentarer
Postat av: amanda

waaaaaahhuuiiii = späckhuggar ljudet :D + attt ni brudar är bääst :D

2008-10-05 @ 21:19:16
Postat av: Agnes

Hahah xD Oj vad vi skrattade! Gänget äger! :P

2008-10-05 @ 21:21:08
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0