God morgon!

Jag vaknade typ halv nio imorse, och kunde inte somna om! Låg och kämpade för att hålla ögonlocken nere men ögonen spändes upp hela tiden, så jag kunde inte somna om :P. Vet inte vad som händer idag men jag är sjukt trött. Fast jag skulle behöva cykla till konsum och köpa ett lypsyl.. Jag tappade bort mitt idomin :( Får alltid så torra läppar på vintern! Och torra händer, ben, mage, ja, typ överallt blir jag torr :) Jag har köpt en ny vinterjacka! Det var den där bruna jag pratade om ;) Eller det var inte jag som betalade, hehe..

Här är lite bilder från Finland:


På väg från Sverige


Haha :P


Nå finska tidningar


Energi drycken :)

Tjao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0