MVG

Vi fick tillbaka engelska provet idag, och ni ser ju här uppe vad jag fick. MVG! Så glad jag blev! :D
Vi hade gympa sista timmen, och vi spelade badminton. Axel råka skjuta upp den här "bollen" som man spelar med i basketkorg-nätet, och så skulle sten försöka få loss den genom att kasta upp sitt badminton-rack i nätet och så fastnade hans rack, hahah! Det var roligt :)
Ikväll är det basketboll-träning, hoppas det inte fastnar nå basketbollar i nå badminton-nät. Hehe.. tvärtom lixom.. hehe.. roligt.. hehe.. Nä, men ialla fall efter basket träningen är det hundträff. Jag, mamma och Zäta ska dit! :)
Kommentarer
Postat av: minna

hahahahah XD du ba hehe.... rolihg... hehe HAHAH asså jag dör :')

2008-10-23 @ 19:26:31
Postat av: Agnes

Hahaha :D

2008-10-24 @ 15:42:32
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0