Shopping

Hej, här sitter jag i brorsans lägenhet. Han och far är och ser hockey. Skellefteå vs. HV71! Skellefteå vinner lätt! :) Jag och hanna följde med pappa hit i morse, vi skulle shoppa! Efter några timmars shopping så åkte hanna hem med bussen vid 14.00. Jag stannade kvar ett tag efter att hanna hade åkt och shoppade lite till. Nu är ju far och bror och ser hockey, så jag är själv. PARTY PARTY! Heheh ψ nä, skojjar bara :D Idag så hittade jag mig själv en mössa, ett par jeans, en t-shirt, tre trosor, foundation, concealer och... nä, det var nog allt :) Vi höres imorrn!


Min nya mössa! Krullet är kvar, det bara gömmer sig där under nånstans, haha ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

gäängsta.

2008-10-30 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0