Sjuk

Ligger nästan på dödsbädden.. Nä, haha, så farligt är det inte. Men mitt huvud dunkar, täppt i näsan och så har jag ont i halsen. Jag läspar typ för jag kan inte prata genom halsen för det gör så ont så då pratar jag typ genom näsan och då låter det som jag läspar, hehe. Vi har G-boks prov idag, så det känns lite surt att jag missar det.. Jag blir alltid så orolig när jag är hemma från skolan, att jag missar massor av skola! Men jag är nog inte ensam om det :P. Nu ligger Zäta och myser i mitt knä, min lilla kille ^^ Jag ska parkera mig framför tv:n nu, ska sätta på filmen The Holiday (snuskhummer, hehe). Jag älskar den filmen! Den är så mysig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0