Jag ska sova lägre ner

Jag har en sån här loft-säng, man kan justera den, så man kan alltså bestämma vars man vill ligga. I början så hade jag den högst upp. Men sen så flyttade jag ner den så jag har haft den i mitten nu for a while. Men nu är jag less! På att varje morgon och kväll ska behöva klattra upp och ner på stegen. På att varje gång jag har glömt att göra något med fötterna nere på jorden ska måsta klättra upp och ner på stegen. På att när jag är som tröttast ska behöva klättra upp och ner på den JÄVLA STEGEN! Så nu ska jag ha en icke-loft-säng, hehe. Men först måste jag städa upp i mitt rum, ser förjävligt ut :P Man måste ju kunna få ut loft-sängen ;) Annars så.. go kväll! 


My bed...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0