Jävla tandvärk!

Aaa! Det gör jätte ont! Har haft ont i några tänder på den vänstra sidan i ett tag nu. Och det är förjävligt! Undra om det är för att dom har tagit bort tandställningen jag hade.. Jag hade en tandställning bakom mina tänder där uppe, men den tog dom bort när jag var i Piteå för nån vecka sen. Jag tog en alvedon för en timme sen, men det hjälper inte! Aj aj..

Nu ska jag duscha, sen göra lite matte, sen se Top Model som började om nyligt. Tänk att det är den tionde säsongen! ;O

Ha det! :)
Kommentarer
Postat av: Minna

är bältet från dollar? :O

2008-09-16 @ 20:46:15
Postat av: Agnes

Joo :)

2008-09-17 @ 21:56:42
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0