Lördag

God
hela dator jäveln laggar ihop så fort man har uppe flera sidor
morgon!
Bra start på dagen? Vädret är ialla fall bra! En riktigt vacker höstdag. Himlen blå, ganska varmt, fina höstfärger.. It's going to be a good day today! :)

Igår så for jag först iväg till amanda. Vi vart typ där i två timmar innan vi for till hanna som var sinne! Hahah :D Vi var där i ett tag. Chillade :)... Sen stack vi ut. Mötte upp emelie, elina och lisa :) (Jag visste inte att lisa skulle vara med oss när jag skrev inlägget igår. Men ja.. hon var ialla fall med! :D) Sen kom också minna. Och då var hela gänget samlat, hehe :) Sen vandra vi runt och hade allmänt trevligt bara :)
Sen när jag kom hem. Klockan var kring 01.00 då, så ville såklart Zäta komma fram och hälsa på mig. Jag gick in i badrummet för att tvätta bort sminket, borsta tänderna o.s.v.. Och han följde med in och då la han sig så gullit bakom badkaret.. :')


Hahah

Ska duscha snart, sen ska jag och amanda ut på samhället, hej hej ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0