Plugg plugg..

Ja, nu var fysiken klar. Nu kan jag allt! Hahah, nä men det mesta kan jag nog, ialla fall det som jag behöver veta tills imorrn ;) Jag har bara kvar lite matte som jag behöver göra.. :) Det var ingen träning idag. Jag trodde visst det, men vi skulle tydligen sluta med träningen och allt efter den sista matchen :P


Fysik och matte..

Tidigare idag mötte jag upp amanda, hanna, elina och emelie på Mimmis som gick runt där och kikade. Amanda hittade sig själv en liten tröja :) Sen gick vi vidare till Lindqvist, och där hittade amanda ett linne :) Sen stack jag, amanda och hanna till Dollar. Där hittade jag mig nånting! Hårspray och godis! Haha :)
Kommentarer
Postat av: amanda!

hah åhh de bruka ju vara vi som inte pluggat så väl till mangans prov :D

2008-09-16 @ 22:40:33
Postat av: Agnes

Hahah aa, men vi klarar oss alltid ändå! :D

2008-09-17 @ 21:56:17
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0