Tjejkväll

Usch vad det blåser ute! Blåser nästan bort.. förresten Hej! :)
Jag, elina, emelie och hanna for till Piteå igår på tjejkväll. Det var super skoj! Bussen åkte härifrån 17.30 och jag slutade 15.50, och för att kunna få en sån bra plats som möjligt så var jag tvungen att vara där lite tidigare så jag hann inte blogga.. :) När vi kom fram var vi först tvungen att pissa så vi gick in på en kiosk och då var det typ en surgubbe där. Då ställde han sig sist och vänta, och jag och elina hann pissa och under tiden hanna var inne på toaletten han bara; asså hur länge ska hon vara där inne? (Hon hade typ just gått in..) Emelie var kvar, och han bara; Det är ju bara kunderna som får använda den toaletten. Får jag gå före? (Han jobbade inte där) Jag fattade inte varför, för han hade inte köpt nått.. Och vi skulle köpa nått! Jajja, han fick gå före.. Sen var det ju Emelie, stackarn fick gå efter han.. :/ Vi hann shoppa i cirka sådär 2-3 timmar, men det räckte precis :) Jag shoppade två tröjor, ett par jeans, en ring, ett par örhängen, en sjal och en väska! Dom andra shoppade lite tröjor, jeans, sjalar.. :)


Hanna och Emelie! ;)


Elina! ;)


Sjalen: Gina tricot
Tröjorna: Cubus
Jeansen: Cubus
Väskan: H&M


Örhängerna: Glitter


Ringen: Glitter

Det kanske blir en till tjejkväll ikväll. Godis, chips och skräckis..? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0