Tuff tuff!

Hej! Så här har min dag varit: jag och mamma for iväg till piteå vid halv nio tiden imorse. Vad skulle jag göra där då? Jag skulle till tandläkarn. Dom skulle titta på mina tänder för att se vad jag skulle ha för tandställning och det blev räls. Tuff tuff! Så det kommer jag få nån gång inom en snar framtid. Det var även tänkt att jag skulle ta hål i naveln när jag ändå var i piteå, men det blev inget med det för hon som tar hål i naveln var inte där. Det blev så klart lite shopping också :) ett par byxor, en stickad cardigan och en mascara. Visar det imorrn! Sen kring tre tiden begav vi oss hem igen. Sen när jag kom hem så var jag med elina ett tag, vi spelade det här nya guitar hero, med trummor och allt. Skitcoolt, haha :D nä, nu måste jag sova, go natt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0