10 april

Idag är det minnas födelsedag, så ett stort grattis till henne! =) <3

Började dagen med att se "rädda willy 2". Det var inte lika bra som ettan och inte lika många snyftningar, men äh, den är bra! ;) Imorrn går även trean. Så det blir att se den med =)

Igår efter jag varit i kyrkan for jag och mamma på konsum och köpte godis sedan skjutsade hon mig till amanda. Vi satt vid datorn ett tag, sen skjutsade amandas mamma oss till amandas pappa för vi skulle hämta "tjenare kungen", sen körde hon oss vidare till shell sen gick vi hem därifrån. När vi kom tillbaka till amanda, kom hanna efter ett tag och lite senare minna =). Vi satte igång filmen "tjenare kungen" och såg den med en massa godsaker ^^. Under filmen ringde minnas syrra och frågade om vi ville hänga med ut och ragga med hon och katrin, så det gjorde vi ett tag =). Sen såg vi klart filmen. Sen stack minna hem och vid 01.30 for jag och hanna hem.

När jag kom hem var jag så jäkla trött! Jag la mig i sängen med kläderna på och linserna i ögonen, och tänkte: "äh, jag ska bara blunda lite". Men jag somnar och vaknar klockan 05.00! Då klär jag på mig pyjamasen, tar ut linserna och borstar tänderna. Sen däckar jag i sängen igen =)
Kommentarer
Postat av: minna

TACK AGNES!! ;)

2009-04-11 @ 15:04:56
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0