6 april

Måndagar är allt sega dom. Har varit trött hela dagen, och jag vill däcka i sängen och sova =) Vore sköönt. I söndags, för en vecka sedan, typ, var det ju ett fotbollsmöte om den kommande säsongen. Där berättade dom att man skulle ha berättat sitt beslut om man ska fortsätta spela fotboll eller fortsätta. Och tror ni jag har gjort det? ;) Nope, I haven't. Jag har dragit ut på det hela helgen eftersom jag vet inte hur jag ska göra! För om jag tar det beslutet, kommer jag ångra att jag inte tog det andra beslutet och tvärtom :/. Men jag måste nog ta och ringa till hans (en av tränarna) idag och meddela mitt beslut som jag än inte vet vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0