Aj aj i fötterna

Hej! Kvällen har bestått av att se basketmatcher i alla dess åldersklasser. Vi har åkt buss fram och tillbaka mellan camp gielas och K4. Sen har vi vandrat runt lite, och jag har haft mina nya skor hela kvällen! Dom där bruna med snörning framme. Sen vandrade jag ju hem också. Så jag har haft lite aj aj i mina fötter i kväll :P

Imorrn på förmiddagen så ska jag och amanda på marknaden. Och kanske någon mer följer? =). Vi har ju fått tider om när vi ska sitta i kiosken på olika basket/gympa-hallar. Jag ska sitta imorrn klockan 18.00 tills det slutar och på söndag mellan 11.00 och 14.30. Det ska nog gå bra :)

God natt! ♥



Flashing lights
Kommentarer
Postat av: M O S A N

Hejj!

göru? :D <3

2009-04-04 @ 11:14:12
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0