Första dagen

Hej =)
Nu sitter jag här själv återigen :P Bror är och tränar.

Första dagen på glädjekällan. Det gick helt okej förutom att det första jag råka göra vad att he på mig tröjjan fel väg, sen gick jag upp med ett glatt leende och han som jobbar där säger att min tröjja är bakochfram. Piiiinsamt! Hahah :D Jag har inte fått göra så mycket idag, det har varit lite långtråkigt. Men de få saker jag fick göra var att bland annat; städa, servera, stå i kassan. När jag slutade sen lite före två, gick jag en sväng på stan. Köpte inget, förutom godis! =) Jag letade ett linne inne på gina som jag lagt ut här i bloggen som jag tyckte var jättefint, men det fanns inte där. Sen har jag också visat upp en klänning från gina, som fanns där som jag kanske ska köpa till skolavslutningen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0