Ett litet troll

Tjoo! Enda sen imorse har jag varit ett litet troll. Jag har ju så kort hår nu och mitt hår är lockigt, så det har lixom spretat åt lite olika håll, varit stort o så. Som ett troll, typ, hahah :P

Annars har jag inte gjort mycket. Sett tv, ätit en jättegod glass och legat på spikmattan i cirka 2 minuter (klarar inte längre, haha). Alla säger att det är så skönt att ligga på spikmatta och man blir så avslappnad, och en del tillochmed somnar. Själv får jag typ panik! Jag känner mig typ fast när jag ligger på spikmattan :P





God natt bloggen! ♥ (jag ska vara vaken ett tag till, hehe)
Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej på dig! Vad ska du göra idag? <:

SKa vi bevaka varandra via bloglovin? <; :*



Kramsar ;o)

2009-04-14 @ 10:30:35
URL: http://endastlisa.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0