12 februari - TORSDAG

Hej! Det är redan fredag imorrn! Härligt! :)

På lördag är det ju alla hjärtans-dag, så idag pyntade trivsel-gruppen elevtorget med hjärtan och en hångel-soffa, hahah :P Idag på syslöjden gjorde jag äntligen klart min väska! Den är rund och gjord av jeans :P jag skulle egentligen ha gjort den i marinblått siden, men jag och lise-lott (min syslöjds-lärare) hade missförstått varann så hon instrukterade mig fel. Men det vart ändå ganska snyggt med jeans-tyget ;) men jag tror inte jag kommer använda den nån gång, vi får se :)

Jag har typ feta kött-såren i munnen!!! Den här stål-tråden (eller vad det nu är för tråd) som går igenom hela tandställningen sticker ju ut i slutet av tändställningen, alltså längst in i munnen. Den skär typ hål i min kind! Och dom här plast-grejjerna inne i munnen gör inte heller saken bättre. Varför har jag inte raka tänder ;( livet är jobbigt med tandställning...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0