17 februari - TISDAG

Hej. Idag fick vi tillbaka våra hk-prov och jag fick 39 av 45, och det var ett VG. Jag var ett poäng ifrån MVG. Balle! Jajja :) Sen på lunchen när jag skulle gå och lämna brickan, tallriken och glaset råka jag välta min bricka lite så glaset for på golvet i tusen bitar. Bra där, agnes! Haha ;)

Efter skolan var det konfa. Vi var på besök på sjukhuset och en begravningsbyrå. Vi ställde frågor och så fick vi titta runt lite. När konfan började gå mot sitt slut, gick vi till begravnings-kapellet. Där pratade vi lite mer, sen fick vi går ner i ett kyl-rum där dom förvarar dom som har dött och ska begravas. Creepy :S

Jag har varit hemma ett bra tag, det har bara gått lite segt att skriva ;P Jag blir hemma ikväll. Ska se om det finns nåt på tv :) Juste de! Träningen igår gick bra. Ska nog börja gå på dom där måndags-träningarna :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0