3 februari - TISDAG

Hejsan hejsan! Efter skolan idag så var det konfa (som vanligt). Fast nästa vecka ska vi inte ha på tisdag, utan på onsdag! Det är för att det kommer konfrimander från mariestad, som vi ska fika med och lära känna. Trevligt! Blir dock ganska stressigt eftersom jag ska till piteå på dan (till tandregleringen). Och jag kommer hem vid 16.00. Sen ska jag hem och äta, byta om och packa duschgrejjer, sen på träning klockan 17.00, som slutar klockan 18.00. Då ska jag och minna snabbt duscha och fixa oss lite. Sen kommer carina och hämtar oss på gielas klockan 18.25 och kör oss till församligshemmet, där vi ska träffas och fika osv. Stressigt, stressigt..

Imorrn är det kemi-prov. Åh vad jobbigt! Men jag tog ialla fall hem kemi-boken. Men idag ska jag inte plugga klockan elva, som jag gjorde i söndags eftersom jag trodde vi hade prov i måndags. Ska nog faktiskt ta och plugga nu, för sen äre top model! Kramar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0