20 januari - TISDAG

Hej. Jag kom hem från konfan vid halv sex, då satte jag mig ner och åt middag och så såg jag lite av när Barack Obama svor eden för att bli president. Sen har jag tittat runt lite på bloggar, och nu tänkte jag skriva ett inlägg själv :)

Idag på konfan så pratade vi om hemligheter. Om man hade nå hemligheter själv. Det bästa stället man kunde tänka försig själv på. Om att alla har nog hemligheter... Lite såna dära saker ;P

Inte mycket sagt, hahah ;) Men nu är det snart top model 11 och det ska jag se. Och sen ska jag göra det jag har längtat efter sååå länge - matte! Wiihoo! Haha, nämen det måste också göras. Det blir väl sisådär tre tal som jag kommer orka göra ;D Får se om vi hörs nå mer annars så, bye bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0