Craaassh

Hej hej! Igår var jag med amanda, hanna och emelie och så kom erik och alex senare. Just innan hanna skulle komma och hämta mig så skulle jag hänga upp min väska, som inte riktigt fastnade på krocken. Så den föll ner på golvet och då var det ju inte så att jag hade en JULMUST AV GLAS I VÄSKAN, nä då.. Så den gick inte sönder och jag fick inte julmust och glas i hela väskan och jag råkade inte cutta mig så jag förblödde, nää då.. Hanna kom och hämtade mig just efter "händelsen" och jag som hade ett fett köttsår på tummen och var stressad hoppade in i bilen o så skulle vi ju på konsum också, men som tur var har dom en vatten kran där vid pantrummet och så hann jag haffa med mig ett litet plåster hemifrån så det gick bra till slut :)
När vi kom hem till hannas mamma så satte vi igång filmen "the holiday". Senare så kom alex och erik och och joina oss, vi såg tv och snackade och skrattade :) Det var en rolig och händelserik kväll, hahaha ;P

Idag har jag varit i byske med mamma och pappa. Det har varit en "hund-träff" för cavalier king charles spaniels :) Vi gick en promenad, fikade och pratade. Hahah, låter lite tråkigt men det var ändå rätt så trevligt! Nu ska jag snart se "you, me and dupree (tror det stavas så)" :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0