Fotboll, fotboll, fotboll...

Jag vet inte hur jag ska göra med fotbollen! Om jag ska fortsätta, eller sluta? På ett sätt vill jag sluta, på ett sätt fortsätta. Det är ju faktiskt gothia i år! Men ändå känns det jobbigt att behöva fara på träningarna hela sommaren när jag ändå inte tycker det är så kul på träningarna. Det känns bara mest jobbigt. För då är jag hellre med kompisar, ute och solar och badar. Njuter av sommaren. Men jag tycker det är jätte kul att spela fotbollsmatcher! Tråkigt med träningar, kul med matcher. Men det är väl så det brukar va? Just nu har jag ingen aning hur jag ska göra! Men jag bör nog bestämma mig snart.
Kommentarer
Postat av: veera

fortsätt förfan. :)

2009-01-29 @ 14:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0