God natt

Här sitter jag mitt i natten med halvsovande ögon. Men jag var bara tvungen att titta in på datorn en sväng. Ikväll var vi hemma hos hannas mamma och såg "barnhemmet". Det var jag, hanna, emelie, amanda, minna, elina, markus och kalle! :) Vi hade tillochmed let's dance! Lite "miss fatty" och "thriller", hahah ;) 

Imorrn är det basketmatch mot gladan. Vi kanske har en chans att vinna. Kanske. För dom ligger faktiskt under oss i serien. Men då har dom bara spelat 6 matcher och vi 8. Men både vi och dom har vunnit hälften, och förlorat hälften av matcherna. För hoppas på vinst ialla fall ;) Nä, nu kallar sängen på mig. God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: alec

hur gick matchen???

2009-01-18 @ 15:54:55
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0