Gul e´ kul!

Hej! Jag har färgat håret och utväxten blev gul. Kul! Nämen, jag blir typ aldrig nöjd när jag färgar håret! Därför känns det som att jag vill raka av mig håret, få min naturliga hårfärg och sen göra slingor eller bara låta det vara. Men men... Gjort är gjort. Och jag tänker inte raka av mig håret, så jag får helt enkelt ta och fortsätta färga mitt hår. Så får jag väl se hur jag färgar det nästa gång :) Tack ialla fall amanda, för att du färga mitt hår! :)

Ikväll ska jag vara med hanna och emelie :) Vi ska vara hemma hos mig och se film eller nåt ;P Bye bye!
Kommentarer
Postat av: amanda

jaha men tack då!!!!!!!!!!!!!!!!! nej men ganska jämt blev de väll? =)

2009-01-06 @ 01:13:44
Postat av: agnes

Nämen gud! Det är ju inte ditt fel att det blev gult! Och det vart inte ojämt :)

2009-01-06 @ 02:25:38
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0