L'Oreal Professionnel Shine Blonde

Hejsan hejsan. Idag var det konfa efter skolan. Där pratade vi om kärlek o så. Och så lyckades jag somna på avslappningen. Härligt, hahah :) 

Igår beställde jag och amanda L'Oreal Professionnel Shine Blonde shampo från Bellme. Eftersom min utväxt som jag färgade vart gul, och hon ska färga håret snart och det kanske blir gult, så beställde vi det. Det står att den "neutraliserar dom gula reflexerna i håret". Det var ju billigt också! 99 spänn + frakt 29 kr för 500 ml. Inte illa pinkat, va? ;) Nämen det står också att den "vårdar, skyddar och ger ren, klar färg åt blont hår och gör det glittrande vackert". Så det verkar vara något åt två blondiner, hahah :)


Hoppas det är bra! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0