Min dag i Piteå

Go' kväll! :)
Jag kom fram till piteå just före tio. Men affärerna hade ju inte öppnat då, så jag gick för att kolla så att jag hittade till sjukhuset (tandregleringen ligger där) sen. Mamma hade förklarat en väg men jag var ändå osäker, så därför tog jag mig en snabbkoll så jag visste sen när jag skulle dit :P Sen så öppnades affärerna så jag kollade runt lite och lyckades hitta mig två linnen på cubus. Ett grått och ett aprikos/rosa :P Sen hade jag tänkt att jag skulle hinna äta innan jag stack iväg till tandläkarn. Jag hade tänkt att äta på subway, så jag pallrade mig till coop forum (subway låg där). Då när jag kom fram såg jag att subway inte var där! Vars skulle jag då äta?! Det finns typ tusentals fik i piteå, men jag ville inte ha nå saft och bulla inte... Nä, jag ville ha subway! :D Jag vart då stressad när jag inte visste vars jag skulle äta och klockan tickade, så det fick helt enkelt bli en pressbyrån-korv! Hahah :D Så jag gick och mumsade på den när jag gick mot sjukhuset :) Dom bytte den här ståltråden som går över hela tandställningen, sen vare klart! Jag skulle hoppa på bussen som gick från sjukhuset, så jag satte mig ner och vänta. Jag tog upp mina linnen bara för att kolla på dom och då fick jag se att dom hade glömt att ta bort larmet på en av dom! Det kunde ju inte ha varit på, för det pep inte när jag gick ut! Jajja, så jag gick tillbaka till cubus och sa det till dom och dom tog bort det :) Sen kollade jag lite till på stan, sen gick jag till sjukhuset och hoppade på bussen och åkte hem.

Sorry för ett lååååångt inlägg, hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0