Täckisarna på!

Hej! Imorse var det iskallt! 27 minusgrader! Fy fan.. Så det vart bara på med täckbyxorna imorse när jag skulle gå iväg till skolan ;D Och ungefär lika kallt är det nu också. 25 minusgrader... Lite varmare kan vi väl få? :P Men hanna ringde till sin pappa när vi skulle hem från skolan, så han kom och hämtade oss :)

Amanda ringde också för ett tag sen. Hon sa att vårat shampoo som vi hade beställt från Bellme hade kommit. Men det var visst lila. Det var det jag inte trodde det skulle va! För jag har ju väldigt ljust hår och jag är rädd att det blir lila eller blått! :S Men amanda skulle ialla fall testa det ikväll och vi har ju typ samma hårfärg, så hon får vara försökskanin, haha :D

Idag är det också basket-träning. Den börjar sex. Tjao! :)


Ett litet egopic :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0