PÅ HEMMAPLAN!

Tjena! Jag är hemma nu och sitter och läser lite bloggar o.s.v. Jag och Elina har haft det jätteroligt! Vi har varit med Hanna Nilsson och Mathilda också väldigt mycket. Dom bodde på Pite Havsbad dom också =). Det har varit "Beach Party" på PHB i helgen, så det har varit väldigt mycke folk :P

Imorse kom mamma och pappa och hämtade mig för zäta skulle på utställning! Var helt död och ville bara fortsätta sova för vi somnade 03.30 och jag steg upp 06.45, hahah! Det gick bra för zäta, han fick ett blått band som förra gången och i helheten var han en "mycket bra hund" :D

Jag och Elina tog typ 0 bilder i piteå, och samma på utställningen. Men här är en liten bild på zäta innan han ställs ut. Rolig bild... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0