11 juni

Tjena =) Idag hade niorna och lärarna deras avslutningsmiddag. Jag och 10 andra 8'onde-klassare hade anmält oss till att servera så det gjorde vi bland annat idag. Vi har även mött 8 ab i brännboll och så har vi sett film!

När vi hade slutat för dagen gick jag till solariumet och solade i 16 minuter, fick mig lite färg ;). Basket-träningen vart inställd idag, för nästan ingen skulle dit. Ikväll har jag tonat håret (visar i nästa inlägg) och rakat benen, ska fixa iordning till imorrn också lite så jag är klar för morgondagen :D

Taggad inför skolavslutningen imorrn! Jag vet inte om jag har tid att blogga då, men kanske ;D Ha det super ialla fall! ♥



KICK - Ge mig lite mer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0