2 juni

Hej! Kort dag idag, så därför är jag hemma tidigt. Inget speciellt hände idag. Eller nja... Min telefon ringde på lektionen! Jag trodde jag hade ljudlös men icke sa nicke ;). Men som tur märkte inte lars (läraren) något, för emil hade somnat och då höll han på att säga till honom, heheh. Tur.

Klockan 18.00 ska jag möta upp linnea, axel, sten och niklas på basketplan brevid skolan. Vi ska spela in filmen till filmprojektet vi har i skolan. Hoppas det kommer gå bra, men vår film kommer suga! Alla andra verkar ha fått till jättebra och roliga filmer :P

Hejs! ♥



Gulliga och trötta zäta =)
(hans öra hade vikts bak lite, för han hade nyss sovit)
Kommentarer
Postat av: AMILIA K

Fin blogg! Spana gärna in min o lämna en söt kommentar efter dig! :)

2009-06-02 @ 18:23:20
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0