Ett klantarsel är jag...

Vilken varm dag!! Jag har legat och solat och så har jag tagit årets första dopp i sjön. Kallt var det, men riktigt svalkande i detta heta väder ;)


Bild från förra sommaren.

Just det! Har glömt att berätta en sak. När vi kom tillbaka till min morfar efter liseberg förra veckan var min mobil jättekonstig och skärmen visade alla olika färger, då berättade pappa att min mobil var fuktskadad (den hade väl blivit blöt när vi åkte flumride). Jajja, tog isär mobilen och lät den torka under natten.

Nästa dag när jag skulle se om den funkade så tappade jag den (självklart) i zätas vattenskål. Hahah! Skratt-retande :D. Men den funkar nu alldeles utmärkt ändå. Tur =)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha bada, kanske inte... sola, JAJAMEN! :D

2009-06-26 @ 23:58:06
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0