1 mars - SÖNDAG

Tjena tjena! Jag försöker ändra lite saker här på min blogg - bakgrund, färger mm... Men det går inget vidare :P Så jag ska berätta lite om gårkvällen istället.
Vi var hemma hos emelies mamma igår, dom är ganska nyflyttade dit, så det var premiär för mig att se inuti huset. Det var fint :) Jag var först att komma dit, och just efter kom amanda, elina och hanna. Lite senare kom kalle och marcus och sist kom minna :) Vi sjöng singstar (som typ har börjat bli en tradition nu på helgerna :P), såg "the strangers", babblade... Filmen "the strangers", förjäkla läskig film! Dom hade tygpåsar och dockmasker på huvudet och varje gång dom kom fram i rutan sket man på sig och det skreks i hela huset! Hahah :D

Ikväll vet jag inte vad som händer och fötter. Vet inte om gänget ska hitta på något, vi får se :) Nä, kanske ska ta och byta om till nå riktiga kläder. Sitter fortfarnade i pyjamas :P




Singstar


Marcus, kalle och hanna!


Emelie och amanda sjunger!


Amanda var bara tvungen sjunga sin favvo-låt på singstar själv - tusen och en natt med charlotte perrelli! :P
Kommentarer
Postat av: amanda

tusen och en natt ;)

2009-03-01 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0