10 mars

Tjenixen!

På konfan idag pratade vi bara lite om hur det är att växa upp och sen pratade vi om den kommande helgen när hela konfirmations-gänget ska till jäkkvik! När vi åker härifrån, vilka man sover med, vad vi kommer göra där osv. Det blir nog en kul helg, men kommer sakna vårt roliga lilla gäng här hemma =). Det kommer ju bara bli jag och marcus från vårt lilla "gäng", för minna och emelie har slutat! Men vi ska ha det kul ändå, hahah. Nämen alla kommer ju vara tillsammans när vi är i jäkkvik, och det kommer säkert bli en kul helg.

Det känns som det kommer bli lite stressigt nu fram till helgen, vet inte riktigt varför men det känns så. Imorrn har jag ett svårt musik-prov och sen på kvällen är det öppet hus på skolan. På torsdag ska jag och syrran till piteå. Jag ska till tändläkarn och hon var ledig så hon ville följa med. Och då på fredag är det ju först skola, sen 17.15 åker vi till jäkkvik. Jag ska hinna packa, träna, skola och allt! Det där är nog ingenting för blondinbella, men jag blir så lätt stressad :P. Men det ska nog gå att lösa. Ska plugga till musik-provet imorrn. Men jag kommer säkert bara läsa igenom häftet och sammanfattningen och säga; "jajja, det får gå som det går." Som alltid typ, haha.

Innan jag skulle dra på konfan tidigare, gick jag och minna på konsum och köpte oss nå godis. Så nu har jag tills ikväll, till pluggandet, "den rätte för rosing" och "DHW". Jajjemen ;).

Ha det! Puss.

Kommentarer
Postat av: linda

sugen jag blev på gofis nu :o

2009-03-16 @ 17:14:57
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: linda

godis*

2009-03-16 @ 17:15:05
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0